პროცესის ინიცირებისათვის საჭიროა კომპანიას აცნობოთ დასაბრუნებელი ნივთის/პროდუქტის მაიდენტიფიცირებელი მონაცემები, შეკვეთის ნომერი, შეკვეთის თარიღი, შეკვეთის მიღების თარიღი და დაბრუნების მიზეზი (შესაძლებელია საჭირო გახდეს პროდუქტისა და გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტის ფოტოს/ვიდეოს ატვირთვა და გამოგზავნა.
პროდუქტის დაბრუნების პოლიტიკა მოქმედებს პროდუქტის მიღებიდან 3 (სამი) კალენდარული დღის განმავლობაში.
პროდუქტის შეცვლა/დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ შემდეგ შემთხვევებში:
დაუყოვნებლივ დარეკეთ კომპანიის ცხელ ხაზზე : 568 966 259
გაითავლისწინეთ, რომ პრობლმების არსებობის შემთხვევაში, შეკვეთის მიღებიდან ნახევარი საათის განმავლობაში თუ თქვენი მხირდან რეაგირება არმოხდება , მაშინ ნივთი ითვლება უნაკლოდ და თქვენ კარგავთ მისი გამოცვლის ანრაიმე ზიანის ანაზღაურების უფლებას!
თუ პროდუქტს აღმოაჩნდა რეალური ქარხნული წუნი - დეფექტი კომპანია აგზავნის კურიერს მომხმარებელთან და ვცლით ნივთს - სრულიად უფასოდ!
გაითავლისწინეთ ,რომ იმ შემთხვევაში თუ დადგინდა, რომ პროდუქტი არ არის იმ მდგომარეობაში როგრშიც მომხმარებელს ჩაბარდა ( შეფუთვა გახეულია ან დაკუჭულია, პროდუქტს აკლია რომელიმე აქსესუარი ან ნაწილი) მაშინ კომპანი იტოვებს უფლებას პროდუქტი არ დაიბრუნოს.
იმ შემთხვევაში თუ დადგინდა, რომ პროდუქტის აღწერა - რომელიც განთავსებულია საიტზე არ შეესაბამება რეალობას, კომპანია აბრუნებს თანხას!
იმ შემთხვევაში თუ თქვენ მიიღეთ სხვა პროდუქტი , კომპანის მიერ მოხდება მისი შეცვლა სრულიად უფასოდ.
კომპანიას არ აქვს საკუთარი საკურიერო მომსახურება და თანამშრომლობს პარტნიორ კომპანიასთან, შესაბამისად კომპანიაარააპასუხისმგებელი, თუნივთიდაზიანდამისიგადმოცემისშემდგომ.
ზემოთ აღნიშნულის მიუხედავად ვითვალისწინებთ რა, მომხარებლის ინტერესებს/მდგომარეობას, შესაბამისად აუცილებელია აშეკვეთის მიღებისთანავე მისი გახსნა და შემოწმება ( თუ დაზიანება ეტყობა ნივთს ნუ გახსნით ) დაზიანების აღმოჩენის შემთხვევაში კი დაუყოვნებლივ დარეკთ კომპანიის ცხელ ხაზზე : 568 966 259
გაითვალისწინეთ ! ზემოთ მოცემული შემთხვევიდან , რომელიმეს არსებობის შემთხვევაში მყიდველი ვალდებულია, ნივთისმიღებიდან 3 სამუშაო დღის ვადაში შეატყობინოს კომპანიას არსებული ვითარების შესახებ.
კომპანია მომხმარებლის ნომერს გადასცემს ხარისხის დეპარტამენტს,რომელთა მიერ მოხდება მომხმარებელთან დაკავშირება და პრობლემის დეტალურად გამოკვლევა.
ყურადღება: იმ შემთხვევაში თუ თქვენ არ განაცხადებთ 3 სამუშაო დღის ვადაში ნივთის ნაკლის შესახებ, ნივთი ითვლება უნაკლოდ და თქვენ კარგავთ მისი გამოცვლის ან რაიმე ზიანის ანაზღაურების უფლებას.
« მადლობა რომ შენაძენი გააკეთეთ ჩვენთან. გვინდა იცოდეთ რომ ჩვენ თითოეული ჩვენი მომხარებელი გვიყვარს და გავაკეთებთ ყველაფერს იმისთვის, რომ კმაყოფილი დარჩეთ ჩვენი პროდუქტებით »
Georgian online shop
თბილისი,
სიმონ კანდელაკის ქუჩა N 10
+995 568 96 62 59
info@lileo.ge